Στέλιος Κυμπουρόπουλος | Εγώ θα είμαι εκείμπροστά από τη Βουλή και θα σας περιμένω ΟΛΟΥΣ !!! - PMNEWS Ηλεκτρονική εφημερίδα


Ονομάζομαι Στέλιος Κυμπουρόπουλος και έχω την ηλικία των 28 χρονών (παρά λίγων ημερών). Είμαι ένας νέος ειδικευόμενος ψυχίατρος, είμαι ένας μεταπτυχιακός φοιτητής, είμαι ερευνητής, είμαι υποστηρικτής, και με κάθε τρόπο, προαγωγός των ανθρώπινων δικαιωμάτων… και τέλος είμαι ένας άνθρωπος με σοβαρή κινητική αναπηρία.
Παραπάνω περιγράφω εν συντομία τα όσα είμαι. Κανείς δε ξέρει όμως τα πόσα θέλω να γίνω, τα πόσα μπορώ να φτάσω, τα πόσα αξίζει να κάνω. Ούτε εγώ έχω κάποια απάντηση! Το μόνο που γνωρίζω είναι πως σε σύντομο χρονικό διάστημα δε θα μπορώ να είμαι τίποτα. Ένας άνθρωπος χωρίς όνειρα δεν είναι άνθρωπος.
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Στέλιος Κυμπουρόπουλος | Εγώ θα είμαι εκείμπροστά από τη Βουλή και θα σας περιμένω ΟΛΟΥΣ !!! - PMNEWS Ηλεκτρονική εφημερίδα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου